Alla inlägg den 25 juni 2008

Av himlakropp - 25 juni 2008 15:34

Idag har jag varit ledig, var på ett möte mellan 11-12 och sen mötte jag upp EL, Annso, Anita och Mats på "Costas".

Jag köpte lunch där, en vegetarisk macka och sallad, smakade gott och såklart med en liten latte till, den godaste i stan ;-)

Anita hade sett SATC på bio igår så nu bestämde jag och EL att vi ska gå och se den nästa vecka, längtar :-P


Nu sitter jag här och funderar på om jag skall ta tag i bullbaket, igår bakade jag choklad muffins, Kevve älskar dem, jag med haha men faktiskt har jag inte smakat en endaste än så länge, slickade inte ens en droppe av smeten hihi

"T" kommer ikväll och då ska han oxå få smaka :-)


Nä, mooooot köket nu :-P


------

Frukost: Hälsofil, GI-musli, 1 nektarin, ½ banan & jordgubbar. Kaffemjölk

Mellis:

Lunch: Vegetarisk macka med sallad. Latte

Mellis: Mackor, ost & 1 tomat. Kaffemjölk

Middag: VV-låda (pasta & kyckling)

Kvällsfika: Hälsofil, GI-musli, 1 nektarin & ½ banan


Ovido - Quiz & Flashcards