Direktlänk till inlägg 24 juni 2008

Inge godis igår, klarar jag det idag med ?

Av himlakropp - 24 juni 2008 10:17

Igår lyckades jag hålla mig undan godis, kakor och glass TROTS att jag var på affären, TROTS att jag har ett öppnat kakpaket i skåpet hemma, TROTS att jag har 2 små chokladbitar i väskan.

Det ska jag ju vara stolt över med tanke på att jag ätit godis varje dag den senaste tiden.

Som vanligt velar och pendlar mina tankar kring hur jag ska göra med vv och allt annat :S

Det som fortfarande är viktigast för mig är att hålla rutinerna och det hjälper mig en hel del genom att skriva måltiderna här i bloggen så det ska jag göra, sen om jag ska räkna points hmmm...det vet jag inte ännu och så länge man velar som jag gör som oftast händer det ju inget heller :S

Nåja, jag får se, godisfri ska jag vara i alla fall fram tills på fredag, så är det :-)


Igår på eftermiddagen var jag iväg på ica för att handla lite och då ringde "T". Han var på väg hem från jobbet och skulle passera den ica som jag var på så vi hade en liten träff i hans bil på parkeringen. Det var kul att träffa honom igen även om det bara blev en liten stund vi kunde sitta och prata.

Förra veckan sågs vi varje dag så nu känns det som att jag har abstinens efter honom haha.

Han ska i alla fall komma hit under veckan vet inte riktigt när bara, jag har ju salsa ikväll men jag får se om jag går eller inte, beror lite på Kevve :-)

Oj vad klockan går, nu ska jag packa me mig lunchen och fara till jobbet :-P

 ------

De 2 chokladbitarna lämnade jag i köket på jobbet idag, hoppas att det är någon som äter upp dem för jag ska då i alla fall INTE äta dem hihi.

Däremot är jag jättesugen på att baka så jag har köpt hem grejer till det men jag vet inte om jag bakar idag eller om det blir senare i veckan :-)

Nu ska jag fixa middag, tror det blir chicken ;-)

-------

Frukost: Hälsofil, GI-musli, 1 nektarin, ½ banan, 1 macka med ost Kaffemjölk

Mellis:

Lunch: Ris, quarn, 1 liten avokado, 1 tomat & 1 kiwi. Loka

Mellis: 2 mackor med ost. Kaffemjölk

Middag: Kycklinglasagne & avokado. Kaffemjölk

Kvällsfika: Te, mackor med ost & 1 tomat


 
 
Ingen bild

skånetösen

24 juni 2008 19:00

gud va himla duktig du är! grattis!!

 
Annica

Annica

25 juni 2008 07:39

Bra!!! En hel godisfri dag! Jag åt både choklad och vingummi igår! Det var ju mitt favvoprogram Morden i Midsomer på tv...
Pluspoäng till dig som sätter sonen framför killar! En del släpper ALLT så fort de träffar en ny! Stackars de barnen som alltid måste komma i 2:a hand.

http://www.annicapannicka.bloggagratis.se

 
Ingen bild

skånetösen

25 juni 2008 14:50

håller med förra inlägget ang son o killar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av himlakropp - 17 april 2010 16:14

Oj vad kul det var på kurserna. Son är så jäkla snyggt MEN svårt att få till det, öva öva och öva lite till ;-) Reggeaton är inte så enkelt det heller, mycket kordination och utmanande rörelser men jävligt coolt. Gäller dock att passa sig så det in...

Av himlakropp - 17 april 2010 10:11

Lördag förmiddag och här sitter jag med nylackade klor. Ska snart klä mig för att åka på 2 kurser. Ska bli jätte kul men jag känner mig väldigt trött och seg. Borde kanske starta lite musik så jag kommer igång lite ;-) ...

Av himlakropp - 16 april 2010 19:18

Inget särskilt hände under dagen, jag försökte hitta på något men alla var upptagna med sitt. Då EL slutat jobba kom hon hit och vi tog oss en promenad, välbehövligt :-) Nu blir det att slappa och ladda lite inför morgondagen, har anmält mig till t...

Av himlakropp - 16 april 2010 08:52

Idag är jag ledig, vaknade klockan sju ändå och hade världens huvudvärk. Som tur är har det gett med sig så det kan bli en bra dag ändå om jag har tur ;-)   Fick just ett mess av Ann och vattnet har tydligen gått och 20 min mellan värkarna. Då är...

Av himlakropp - 15 april 2010 22:00

Stack iväg på lite salsa ikväll ändå, var inte så danssugen men innan lyssnade jag på underbar kubansk salsa och blev riktigt danssugen så det var lyckat. Dansade en massa med Kalle, han var i sitt esse ikväll :-P Nu är jag nyduschad och borde kans...

Ovido - Quiz & Flashcards