Alla inlägg den 18 juni 2008

Av himlakropp - 18 juni 2008 10:17

En snabbis in här,ska strax jobba.


Det var kul på salsan igår, kände mig hög efteråt, haha :-P

Sen åkte jag hem, duschade och sen åkte jag till "T", vi var ute på en promenad i skogen, härligt :-)

Han har testat min present som jag köpte nu och han sa att han tyckte jätte mycket om hur den luktade så nu bad han mig välja ut några till för han vill ha några att välja på, gärna någon som är billigare och som han kan använda efter träning så det ska jag väl kolla lite efter idag :-)


Nä nu måste jag skynda mig, hej hej :-)

-------

Vilken svordom använder du mest? fans jävla skit :S

Vilken tid är din klocka inställd på? svensk tid ;-)

Var köper du dina matvaror ifrån? ICA

Skulle du hellre ta bilden, än vara med på den själv?  beror på vems kamera det är

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en lång resa

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja

När var senast någon stötte på dig? inte så länge sedan

Vad åt du till middag senast? lax och potatis

Kan du vissla? ja

Tittade du på tecknat när du var liten? ja

Äger du några pop-band tshirts? nej, har bara ägt en och då var jag 17 år, "The Cure"

När flög du senast? för 2 veckor sedan, till stockholm

Pratar du några andra språk? ja, engelska och behärskar persiska lite, spanska kan jag förstå ännu mindre ;-)

Har du gråtit offentligt? ja

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? har en piercing i naveln, haft i näsan men tagit bort, nej tack till tatueringar på min kropp

Vad har du med dig in på bion? choklad såklart

Vad har du för väder? sol

Vilket var ditt favvoämne på gymnasiet? inget

När sov du senast på golvet? oj, det minns jag nog inte riktigt...

Vilken är din favorit drink? är inte så bra på drinkar...

Gillar du din boendesituation? jo då, helt okej

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8 timmar passar mig perfekt

Är dina dagar fullbokade & stressiga? ibland så

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektioner i skolan? nej det kan jag inte påstå

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 34

Tror du på liv på andra planeter? hmm...jo det tror jag nog

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "jävla skitliv"

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? hardly ;-)

Tycker du om att krama folk? de jag känner, JA

Äger du en digitalkamera? gör inte alla det ? ;-)

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Catahrina Z Jones & Nigella (skånetösen tycker att jag liknar en "skinny Nigella")haha

Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? beror på vem det är

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? nej

Är du mörkrädd? ja men det blev bättre då jag skaffade hund

3 saker du alltid har med dig? mobilen, tuggummi & läppglans

Ovido - Quiz & Flashcards