Alla inlägg den 15 juni 2008

Av himlakropp - 15 juni 2008 10:00

Igår var det ju fotboll, Sverige-Spanien. "T" kom med en present åt mig, en sån där Sverige t-shirt, dagen i all ära haha.

Så där satt vi med varsin Sverige tröja och såg fotboll, som 2 sport nördar haha.

Jag är INGEN sport nörd, ser typ aldrig på sport men med trevligt sällskap så kan till och med jag tycka att en match blir spännande ;-)

Det har ju gått ganska fort med "T" men allt känns otroligt bra och nu har vi diskuterat "oss" och bestämt att "NU KÖR VI" :-D

Känns nästan overkligt men helt fantastiskt, visst finns rädslan kvar men den är hanterbar :-)

Våra mammor har kolonilotter bredvid varandra så idag ska vi kanske åka dit och visa oss hehe men vi får väl se, han är just nu och tittar på sin systerson som har fotbolls match.


Men hur går det med min vikt nu då ?!? Hmm...jag har inte vågat ställa mig på vågen senaste veckan, skulle kunna tippa på att jag gått upp pytte lite men det sjuka är att jag känner mig mer slimmad.

Jag gick ju ner mina kilon i vintras och sen har jag stått still i princip, lite upp och lite ner bara.

Kan tänka mig att det är så att kroppen har dragit ihop sig och att vikten har typ stabiliserat sig

Lite oroväckande är det väl att jag äter en hel del godis och mina rutiner är det lite si och så med så jag ska ta mig i kragen nästa vecka....laddar batterierna för att satsa på en minskning på 5 kilo till....snart...snart ;-)


-----


Lägger in en bild på etuiet med ögonskuggor som jag skrev om i fredags.

"Hot makeup"


Ovido - Quiz & Flashcards