Alla inlägg den 12 juni 2008

Av himlakropp - 12 juni 2008 14:38

...har jag mina nya extensions, gud så skönt, känns så fräsht då det är nygjort.

De som jag tog bort igår hade jag haft sen november så det var liksom dax att byta :-)

Nu är det gjort i alla fall och Mikaela gjorde det lockigt för dagen så det känns lite så där glamouröst :-P


Lite shopping hann jag oxå med då jag var på stan, blev en svart body och några basic linnen på Gina Tricot, sånt kan man väl inte ha för mycket av då det är sommar :-)

Råkade se en gammal dejt som spatserade runt i kostym, usch, jag har verkligen svårt för det, inte undra på att jag tappade intresset för honom. Inte för att kostymanvändandet var självaste anledningen, han tyckte sig vara förmer än andra och DET har jag svårt för.

Jag är nog mer för den avslappnade stilen på killar, jag kan verkligen gå igång på schyssta jeans och en luvtröja, fy fan så sexigt det kan va på en kille. För att inte tala om tatuerade killar, ojoj :-P hihi


Ikväll får jag kanske besök av "T", jag  hoppas och vill men det kan hända att han är för trött så jag får väl se hur det blir.

Det värsta är att jag känner mer och mer för honom och min största rädsla just nu är att jag ska bli sårad.

Finns väl ingen som vill bli sårad, det är en risk man måste ta om man ska ha chansen att vinna något, eller hur ?




Ovido - Quiz & Flashcards