Alla inlägg den 11 juni 2008

Av himlakropp - 11 juni 2008 15:12

Jag har vart hos Mikaela och tagit bort alla mina 120 extensions, känns skitkonstigt, som tur är ska jag dit imorgon igen och sätta in nya :-)

Klippte av mig håret förra våren och efter bara några månader ångrade jag mig som satan, så mycket att jag bestämde mig för att sätta i löshår alltså.

Nu har jag tänkt att det här blir sista gången jag sätter i så mycket, nästa gång kommer mitt egna hår att ha blivit ännu längre och då kanske jag bara sätter i hälften så det ser lite uppklippt ut bara.

 Tänk vad man håller på :-S


Fotbollen igår gick ju bra, satt och kollade med "T" och han blev i alla fall på bra humör att Sverige vann :-P

Han har frågat om jag vill fira midsommar med han men jag har nog redan planer med EL, inte för att vi vet vad vi ska hitta på för vi har bara spånat kring det. Helst skulle vi väl vilja åka bort någonstans men jag har ju Alice så det kan bli svårt.


Nu ska jag ut till tvättstugan och sen hämta Kevve från fritids, i eftermiddag har han fotbollsträning och ikväll ska jag färga håret så det är klart för Mikaela imorgon :-)



Ovido - Quiz & Flashcards