Alla inlägg den 4 juni 2008

Av himlakropp - 4 juni 2008 16:10

Blev jätte bra resultat av brun-utan-sol som jag sprayade på mig igår.

Jag använde den första gången förra veckan och det står att man bara ska spraya, låta verka en timme och sen skölja bort överskottet. Jag gjorde ju som det stod och resultatet blev att mina ben såg prickiga ut och väldigt oranga.

Tänkte att "vad fan är det här för skit, dyr va den ju oxå" :S

Funderade lite kring att jag kanske hade slarvat med peelingen och inte varit så noga.

Igår peelade jag ordentligt och då jag sprayat på den såg det prickigt ut igen så jag använde händerna och jämnade ut den.

Resultatet blev kanoners, skitsnyggt :-D

Tom min chef påpekade att mina fötter såg väldigt bruna och fina ut :-P


Ikväll blir det tvättning och så har jag lovat Kevve att jag ska komma och kolla då han har fotbollsträning.

Sen ska jag ev ut och promenera med en kompis men det är inte bestämt än.



Skapa flashcards