Alla inlägg den 17 maj 2008

Av himlakropp - 17 maj 2008 11:17

Här sitter jag och slukar mitt kaffe och lyssnar på 50 cent, vart ute på långpromenad med Alice på morgonen och nu funderar jag lite på vad vi ska fylla den här lördagen med :-)

Känner mig lite små seg, låg kanske lite för länge hihi


Jag vägde mig imorse och vågen visade på -0,7 kilo sen i måndags,

känns skitbra att det går neråt :-P

Jag skrev igår att jag skulle försöka hålla mig från godis och bara äta popcorn den kvällen, det gick nästan som jag tänkt mig. Köpte EN chokladpralin som jag njöt av, visst hade jag lätt kunnat trycka i mig flera sådana så jag är glad att jag bara köpte en hihi

Sen mös jag och Kevve med popcorn :-)

Ikväll kommer det nog bli lite godis, är ju lördag och vi ska kanske hyra en film om vi hittar något bra.

Nä nu ska jag ta mig en dusch och göra mig lite anständig ;-)

 ------

 Vi tog oss iväg efter lunch, först till "barnens hus" och sen till mammas kolonilott där vi blev bjudna på lite kaffe och fika. Jag stod emot kakor och chips för jag visste ju att jag skulle köpa lördagsgodis senare så jag är lite småstolt över mig själv :-)

Till middag åt vi tacos som Kevve önskade sig, har hyrt en film som vi strax ska börja se och så lördagsgodiset som vi ska smälla i oss såklart hihi

Funderar på om jag ska gå på spinningpasset som är imorgon klockan 13, sen har Kevve fotbollsmatch klockan 16 som kommer bli spännande att se :-P

Nä nu ska jag hoppa i mysbrallorna ;-P


Ovido - Quiz & Flashcards