Alla inlägg den 15 maj 2008

Av himlakropp - 15 maj 2008 10:51

Här sitter jag och väntar på att nagellacket ska torka, sen bär det iväg till jobbet.

Jag har vart ute och promenerat med Alice 40 minuter, kändes skönt men vädret är lite labilt :S

Saknar värmen som var för några veckor sedan, här haglade det för några timmar sedan och värmen känns oändligt långt borta :-(


Jag har glömt berätta att EL och jag åker till Stockholm första helgen i juni :-D

Det känns skitkul, då blir det en hel del salsa hoppas jag :-P

Nä, nu måste jag kila, ha en bra dag :-)


------


Min dag på jobbet gick bra, sen hämtade jag Kevve och vi åkte hemåt, lagade spagetti & köttfärssås och sen var jag ute ytterligare 40 minuter med Alice :-)

Nu ska jag snart lägga mig så att jag orkar med morgondagen, planen är att gå på spinning på morgonen så jag hoppas verkligen att jag ser till att ta mig dit ;-P

Ciao

Skapa flashcards