Alla inlägg den 14 maj 2008

Av himlakropp - 14 maj 2008 09:40

Onsdag förmiddag, sitter här med mitt kaffe, har lämnat Kevve till skolan och varit ute med Alice.
Jag är ledig idag och ska träffa "J" efter 13 då han borde vara klar med ett möte.
Jag vet inte vad vi ska hitta på, beror väl lite på hur vädret ser ut.
Sen så kommer vi nog inte att ses något alls till nästa vecka då jag blir barnfri igen men jag tycker det är ganska bra att få lite space, att längta efter någon är bra tycker jag, i alla fall om det bara handlar om några dagar :-)

Jag känner mig så otroligt förvirrad vad det gäller viktminskning, rutiner och motion, allt har som bara runnit av mig och nu måste jag bestämma mig snart för hur jag ska göra.
Ska jag kämpa vidare med vv, GI eller ska jag bara skita i allt ?


------


Mötte upp "J" på stan och vi gick för att dricka kaffe, var kul att ses, hann springa in i några affärer oxå :-)

Sen var det att skynda till skolan och hämta hem Kevve som sen skulle på fotbollsträning.

Jag har varit på ett 55 minuter spinningpass i eftermiddag haha, det du  :-D

EL släpade iväg mig, det var det bästa hon gjort kan jag säga, nu har jag rört lite på "döfläsket" och kan slappa i soffan till Frusna män &

Top model :-P




 

Skapa flashcards