Alla inlägg den 13 maj 2008

Av himlakropp - 13 maj 2008 15:53

Måste bara börja med att säga att jag blir rörd av att ni faktiskt saknat mig lite, sanningen är den att jag saknat ER med, en massa :-P

Jag har en hel del att läsa på era bloggar nu så jag hoppas ni förlåter om det kommer ta lite tid för mig innan jag snappat upp allt jag missat nu :-)


Efter två veckor utan internet har jag trots allt överlevt, vilken pärs att vara utan :S

Lite nyttigt har det väl oxå varit haha, man inser ju hur mycket av tiden man faktiskt lägger ner på att hänga här vid datorn, nu ska jag försöka att inte sitta här mer än nödvändigt ;-)

Jag borde väl kort berätta vad jag sysslat med under mina två internetlösa veckor hehe

Dejtat "J" en massa har jag gjort, vi har sett film, vart på stan, spelat minigolf, grillat i naturen och promenerat en del :-)

Man kan nog säga att vi håller på att inleda nåt hehe ;-)


Min tand gör inte lika ont längre men jag har en tandläkartid på måndag så då ska skiten dras ut, äntligen.

Igår var jag på sjukhuset för att utreda lite kring min yrsel, inget tyder på att det har nåt med mitt balanssinne att göra i alla fall, vilket jag misstänkte att det inte skulle göra men nu vet jag ju ganska så säkert :-)


Helgen som var blev en så kallad tvådagars, fredagen var jag ut med EL och Annso, lördagen firade jag  och Teresa Björn som fyllde 26, hade en rolig helg :-P


Så hur har det gått med min viktminskning då ?  :S

Kan i alla fall avslöja att det inte gått neråt haha men inte så värst mycket uppåt heller men jag och "J" har satt i oss en hel del onyttigt haha

Vi har nu sagt att nästa vecka som vi umgås ska bli en hälsosam sådan ;-)


Ikväll har jag tänkt sticka iväg och skaka rumpa på salsakursen, känner mig lite slö men jag ska försöka masa mig dit ändå hihi


------


Jag tog mig iväg till salsakursen, det var kul men svettigt, fy fan vilken värdelös kondis jag har :S

Nu är det natti natti här hos mig, lite telefon med Therese och sen läsa lite ur nyaste Topp Hälsa som damp ner i brevlådan idag :P




Ovido - Quiz & Flashcards