Alla inlägg under april 2008

Av himlakropp - 3 april 2008 10:14

Fruktansvärt less, kan man bli mer less än så här, jag bara undrar ?

Jag brukar sällan ha feber och har jag det varar det i typ 1 dag bara, nu är jag inne på 4:e dagen :S

Igår sov jag iofs "bara" på eftermiddagen så om det ska gå åt rätt håll borde jag inte behöva sova alls idag då, fast just nu känns det omöjligt för huvet värker, kroppen skriker och ögonen hänger, vilken vacker syn man måste vara.

Hur kul är det att ha världens snyggaste granne och vara så risig som jag just nu ?

Jag menar, så fort jag ska ut med Alice oroar jag mig för att jag ska möta han just då, för det skulle ju vara just så typiskt att han skulle få se mig med  kråkbo-hår, ögon som streck med stora påsar under, rödnäst och smutisga kläder, säkert en stank oxå som inte är att leka med :S

Nackdelen med att ha en snygging i samma trappuppgång men jag tror ändå att fördelarna överväger ;-)

Nu när jag ändå är inne på killsnack så måste jag berätta att jag just pratat med "A" på msn, en kille som jag typ dejtade ½ år men han hade lite svårt med det faktum att jag har barn så han kände att det inte kan bli nåt seriöst men han ville ändå gärna fortsätta ses.

Då satte jag stopp för att jag vill inte slösa bort tid på någon som inte vill samma sak som mig.

Jag frågade i alla fall hur det var och han svarade "det är så där, skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade dig"

Sen fortsatte han i stil med att "men livet går vidare" bla bla bla

Killar är svåra att förstå sig på :S




Av himlakropp - 2 april 2008 08:27

Same shit som igår, nu är jag riktigt less, jag brukar inte vara den som ligger i feber flera dagar ju :-(

Grabben har sovmorron idag så han börjar klockan nio, skönt att slippa stressa men nu är det snart dax att börja ge sig av.

Jag tittar säkert in här senare under dagen och beklagar mig ;-)


-------


Lägger in en bild på lilla Alice då hon var ca 10 veckor :-)

Snutt-i-snutt !


------


Att vara singel är helt okej, att vara ensam mamma varannan vecka är oxå helt okej men just nu när jag verkligen mår skit känns det som att det skulle underlätta så otroligt mycket om man var två istället för en.

Lämna och hämta på skolan, handla, fixa mat, en hund som är totalt understimulerad av att matte inte orkat vara ute på långpromenad, en lägenhet som är helt igengrusad och dammråttor som slåss om utrymme på golvet med hårtussar, ett berg med disk som bara blir större och större.

Där ligger man då mitt i alltihop i soffan med värdens värk och feber och orkar inte göra ett jävla piss....DÅ är han verkligen efterlängtad, mannen i mitt liv, Mr 2008, när ska han dyka upp ? Ho ho, var är du ????  *eko*

Nä, skämt å sido, så jävla desperat är jag inte men just nu skulle jag behöva ett hembiträde ;-P



Av himlakropp - 1 april 2008 08:43

Här är det ingen förändring sen igår, fryser och svettas om vartannat, huvudet spränger och jag har ont i bröstet, allt är skit liksom :-(

Körde grabben till skolan, rastade Alice och nu har jag fått i mig frukost. Aptiten är det ingen fel på, så synd då, hade ju vart perfekt om jag inte ville äta.

Känner att jag inte orkar skriva någon checklista idag, jag får ta tag i allt då jag mår bra igen och det är snart hoppas jag :-)

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan.

Ovido - Quiz & Flashcards