Alla inlägg den 21 april 2008

Av himlakropp - 21 april 2008 09:18

Vaknade som en tvättäkta viktväktare imorse, här ska det räknas points minsann :-P

Är less på mig själv och nu vill jag komma igång igen, jag mår så mycket bättre då jag äter bra och har någorlunda kontroll.


Idag har jag ett möte som jag ska på sen blir det jobb och ikväll ska jag faktiskt träffa "J"

Vi ska ut och gå eller kanske se en film, vem vet, kanske blir det både och :-)

Har inte träffats på en vecka så det känns lite spännande hehe


------


Pointsen har gått bra än så länge, dock bara eftermiddag än men jag ska ju träffa "J" så då kommer det inte bli något snarr :-)


Jag har såååå ont i en tand, har tandläkartid om en månad men fortsätter det så här måste jag försöka komma tidigare, aj aj :-(


Jag har blivit kär :-D

Inte i "J" dock haha, nä, jag är kär i "Sean John" ;-)

Har gått och trånat efter honom på jobbet flera veckor nu men idag kunde jag bara inte stå emot, had to buy him :-P

Jag talar alltså om en parfym, den heter "unforgivable woman" och märket är "Sean John", fy fan så underbar den är.

Då den kom tyckte jag den var mesig men nu är det min nya kärlek hihi

------------------------------------------------------------------------------------------------


Frukost: Fil, all bran, ½ banan & tranbär. Kaffemjölk

Mellis:

Lunch: Canelloni

Mellis: ½ latte

Middag: Pasta & kyckling. Kaffemjölk

Kvällsfika:

Ovido - Quiz & Flashcards