Alla inlägg den 20 april 2008

Av himlakropp - 20 april 2008 09:18

Söndag, solen lyser och jag ser framemot en underbar dag som städkärring, okej, jag tog i, ser inte alls framemot det men idag måste det bli av. Har tvättid klockan 14 tror jag och jag behöver skura golv och putsa fönster, även dammtorkning, blääää.

Det behöver ju egentligen inte ta så lång tid och något annat planerat har jag ändå inte. Solen kommer till min altan vid 15-tiden så fram till dess kan jag vara inne och göra lite nytta :-)

Tja, det är väl det som står på dagens schema, jo just, jag har tänkt sätta mig och läsa lite vv-papper, har ju tänkt börja räkna points imorgon.


Nä nu lite kaffe och sen lite fart på kärringa ;-)


-------


Städning och tvättning är påbörjat, några fönster blir nog inte putsade idag som det känns just nu, är så otroligt grinig och lättretlig så jag tål inte mig själv ens, stackars Kevve som ska stå ut med mig, tur för han att han åker till sin pappa imorgon.

Vill bara lägga mig i sängen med en stor fet godispåse och tycka synd om mig själv, skita i allt ansvar och alla människor men det är ju såklart inget jag ska göra, bara det att det känns så :-(

Längtar tills det är kväll och jag får sova, sen hoppas jag att det blir en mycket bättre dag imorgon ;-)


------------------------------------------------------------------------------------------------


Frukost: Fil, all bran, ½ banan & tranbär. Kaffemjölk

Mellis:

Lunch: Tacos

Mellis:

Middag:

Kvällsfika:


Ovido - Quiz & Flashcards