Alla inlägg den 16 april 2008

Av himlakropp - 16 april 2008 09:24

Jag har just kommit hem efter att ha lämnat Kevve på skolan och Alice har jag lämnat in för ryckning av hennes päls. Jag har inte tålamodet att göra det själv så jag är beredd att betala för att någon annan ska göra det.

Hon kommer att bli sååå fin :-P


Värsta vårvädret är det och man blir ju så otroligt glad av solen och värmen den sprider, vill bara vara ute känns det som, synd att jag ska jobba.


Förresten, igår tog jag mig iväg på kursen, Kevve var så söt som följde med men han somnade på en bänk där , lill-gubben, han har fortfarande förkylningen i kroppen så han är ganska slut efter en dag.

Det var i alla fall super kul, dansade 1 ½ timme non-stop, vi var jämna par och då blir det såklart alltid mer dans :-P

Hoppas på att jag brände några kalorier hihi


------


Alice blev jätte fin efter ryckningen, som en ny hund :-P

Nu är middagen överstökad och jag ska ta mig en liten eftermiddagspromenad med den lilla fyrbentingen :-)


 -----------------------------------------------------------------------------------------------


Frukost: Fil, all bran, ½ banan & torkad frukt

Mellis: Några nötter

Lunch: Biff, potatis & morötter

Mellis:

Middag: Morotsbiff, pasta, bönor & 1 tomat

Kvällsfika: Mackor, skinka, keso, 1 tomat & te


Ovido - Quiz & Flashcards