Alla inlägg den 15 april 2008

Av himlakropp - 15 april 2008 08:47

Idag ska jag på stan och äta lunch med min kära mor, det ska bli kul för vi har inte träffats på några veckor.

Risken är stor att det blir lite shopping oxå :-P


Jag vill så gärna gå på salsakursen ikväll, ska se vad Kevve säger om det, kanske kan han tänka sig följa med eller så kanske han kan vara hos någon kompis, hoppas hoppas :-P


Jag vågar inte ställa mig på vågen, ujuj, snart torsdag ju :-S


--------


Så var man då hemkommen från stan och har hämtat Kevve från skolan.

Mamma och jag åt varsin grekisk sallad och sen gick vi runt i några affärer.

Shopping blev det ju i vanlig ordning, hittade en jätte söt blommig klänning som jag blev stört förälskad i :-P

Kanske behöver jag en storlek större men det var slut så nu blir det att verkligen se till att några kilon till ryker bort :-)

Köpte även en så kallad "städrock" haha, du vet, en sån där lång figursydd skojortliknande sak med skärp ;-)

Den ska jag ha på jobbet, perfekt att använda där med ett par tights under :-P

Ett par skor lyckades jag oxå hitta, även dom i syfte att använda på jobbet, svarta med öppen tå och en liten klack bara.

Blir nog perfekt, tror att det kommer bli ett favoritpar som jag kommer använda hela somamren oxå :-)

Glitter är en av våra favoritaffärer så det var självklart att vi hamnade där och ut därifrån kan man inte gå utan att handla haha

Såg även en väldigt fin sommrig kjol men jag kände att jag hade handlat tillräckligt, nån måtta får det allt vara ;-)

------------------------------------------------------------------------------------------------


Frukost: Fil, all bran, ½ banan, tranbär, kaffe med mjölk & 1 macka med skinkost

Mellis: Några nötter

Lunch: Grekisk sallad och bönsallad

Mellis: 2 knäcke med skinkost & kaffemjölk

Middag: Fullkornspasta & kycklingwok

Kvällsfika: Mackor, skinkost, 1 tomat & te. Nötter

Skapa flashcards