Alla inlägg den 14 april 2008

Av himlakropp - 14 april 2008 11:37

Jag skrev inget igår eftersom att jag inte hann med det så nu ska jag skriva lite om min lördag och söndag :-)


Lördagkväll var jag och dansade salsa med Carro och Johanna. Ganska okej med folk men bäst av allt var att jag dansade en hel del med "Hummis", han bjöd upp mig hela tiden, skit skoj för han är den bästa :-P

Min chef och hennes man var oxå där, de hade ätit mat och satt där för att titta lite.

Jag satte mig och pratade lite med dem och helt plötsligt säger hennes man "ursäkta att jag avbryter men jag måste ha varit blind, du är ju så otroligt vacker och vilka fantastiska drag du har"

Jag visste inte vad jag skulle säga, det kändes bara så himmla fel.

Jag vet inte om jag hade uppskattat att min kille sa så till en annan tjej med mig i närheten. Nu var det ju inte så att han flirtade eller var äcklig på nåt sätt, det han sa var ju något snällt och väldigt bekräftande för min del men jag tänker mer på min chef, undrar vad hon tänkte, hoppas hon inte tror att jag stötte på han bara :-S


Strax efter ett på natten ringer Björn till min mobil och undrade om han kunde få åka med mig hemåt då vi bor åt samma håll.

Full som en alika kommer han till stället jag är på och vi blir kvar tills klockan är två.

Sen åker vi hem mot honom och då vi sitter i bilen och surrar så ringer min mobil, det ärJonas, killen som jag känner lite ytligt som jag träffade ute på fredagnatt. Han tycker i alla fall att jag ska komma på efterfest med han och hans kompisar så jag tog såklart med mig Björn och så åkte vi dit.

Där var det en massa trevliga människor och vi hade skoj.

Spelade guitar hero, gick hyffsat bra för mig och jag vann men det berodde nog mer på att jag var nykter och de andra fulla än att jag är bra på det haha.

Sen knuffade Björn i mig och tyckte att han var för full för att vara kvar så vi åkte därifrån och jag släppte av han hemma hos sig och jag for hem till mig.

Söndagen tillbringade jag med "J" som jag dejtat lite, vi åt mat, hyrde film och satt och pratade.

Jag gillar han, väldigt gullig kille men jag behöver mer tid.

Jag känner mig bara så rädd, jag är nog otroligt rädd att binda mig fast det är ju det jag vill...tror jag :-S


Nu är det i alla fall jobb som gäller och sen ska jag hämta Kevve från fritids, ska bli mysigt att ha honom hos mig nu då jag inte träffat han på en vecka :-)


------------------------------------------------------------------------------------------------


Frukost:

Mellis:

Lunch: Fullkornspasta & kycklingwok

Mellis: 1 päron

Middag: Fullkornspasta & kycklingwok. Nötter

Kvällsfika:


Skapa flashcards