Alla inlägg den 12 april 2008

Av himlakropp - 12 april 2008 13:16

Vaknade vid 9.30 imorse men intalade mig själv att jag borde fortsätta sova så jag tog en kudde över ögonen och somnade om, sov till 12.20 haha, helt otroligt och jag är tacksam. Blev ju sent igårnatt, somnade kanske vid 4-tiden så jag behövde sova, måste ju orka med den här kvällen oxå :-)

Visst blir ju rutiner lite ruckade men det är ändå inte så ofta det blir så här.


Gårkvällen var skojig, några blev lite överförfriskade, inga namn nämnda så har jag ingenting sagt ;-)

Själv körde jag bil som vanligt :-P

Först satt vi i alla fall hemma hos mig och sen gav vi oss ut på "pipes".

Det var inte super mycket folk, mer så där lagom men mycke att spana på, mestadels killar där så för oss tjejer var det ju väldigt bra haha.

Lyckades bli bjuden på efterfest hos en kille jag typ är ytligt bekant med men jag backade ur det, kändes som att det bara skulle bli jobbigt.

Åkte inte ens med de andra på efterfest hos Björn, jag ville hem men det blev ju tillräckligt sent ändå hihi.


Ikväll har jag tänkt gå på salsafest, det ska bli kul, i alla fall om jag får dansa med någon duktig hihi :-P


Då jag var ute med Alice nu mitt på dagen slank jag inte helt oväntat in på affären, när jag kom ut därifrån hade jag köpt godis.

Bara så där :O  Men hur fan gick det till, tror "godis-djävulen" for i mig, det ska inte hända igen kan jag säga, no no, jag som ska väga 76 på torsdag :S

Jag tror att det kan vara rätt så kört ändå iofs, roliga veckan kommer ju nästa vecka så man lär ju inte direkt bli en lättviktare då :-(


Nähä, om man skulle ta och dammsuga och diska bort lite glas från igår då kanske ;-P


------------------------------------------------------------------------------------------------


Frukost:

Mellis:

Lunch: Fil, all bran, ½ banan, tranbär, 2 knäcke med keso, 1 tomat & 1 glas apelsinjuice

Mellis: Godis

Middag: Babyspenat, svarta bönor, fetaost 10%, tomat, röd lök & grovt bröd

Kvällsfika:


Skapa flashcards