Alla inlägg den 4 april 2008

Av himlakropp - 4 april 2008 08:35

Nu har snoret släppts lös, jajamensan, det måste betyda att skiten håller på att bryta ut.

Känner mig iofs inte piggare för det men det borde ju betyda att det finns hopp om tillfrisknande ;-)

Jag är rejält uttråkad och vet inte vad jag ska skriva om, händer ju inte så värst mycket känns det som.

Skulle ju kunna berätta om vad som händer i "våra bästa år" men jag tror inte att du skulle tycka det var någon höjdare att läsa om ;-)

Däremot kom jag just på att jag kan berätta att jag har en liten dejt på onsdag, det du ;-)

Och nej, det är inte min sexiga granne, så synd haha


------


 EN LISTA


För 20 år sedan:

Var jag 13 år, Therese flyttade ner från Kiruna och hamnade i min klass och vi blev bästisar.

Min mamma träffade sin nya man och allt blev skit.


För 15 år sedan:

Var jag 18 år, tog körkortet och flyttade ihop med sonens pappa.


För 10 år sedan:

Var jag 23 år, sa upp mig från jobbet på ett parfymeri med världens mest bombade chef och började  jobba på ett större bageri, bodde med sonens pappa i en insatslägenhet.


För 5 år sedan:

Jag var 28 år, bodde i en enplansvilla med sonen som då var 3 år och hans pappa.

Jag blev sjukskriven och en lång process var igång....året därpå separerade vi.


------


Jag är feberfri, tjohoooo :-D


Usch, jag känner mig som den fetaste just nu, gud så jag har slarvat, nu blir det verkligen att ta nya tag för det här går bara inte.

Nästa vecka är det jag som kommer tillbaka på banan igen och då jävlar ska de bli resultat :-P


Skapa flashcards