Alla inlägg den 16 februari 2008

Av himlakropp - 16 februari 2008 11:11


har kommit....än är jag bara 32, i alla fall tills i em hihi :-P


Sitter här och är oerhört sugen att äta nåt men försöker hålla mig till vattenflaskan, ska klara att hålla mig till lunch.

Åt en sen frukost så det går ingen nöd på mig :-)


Ikväll är det fest hos EL så idag jag ska jag bara vara hemma och ladda för en förhoppningsvis kul kväll :-P

Kommer bli tokfullt hemma hos henne, hon bor i en etta och som det ser ut i skrivandets stund ska det komma typ 17 pers hihi

Finns det hjärterum finns det stjärterum brukar det ju heta :-)


------------------------------------------------------------------------------------------------


Sitter här och väntar på att eye-linern skall torka så jag kan fortsätta med krigsmålningen hehe

Usch, jag känner mig som den fetaste på jorden, magen spränger, jag har ätit allt som jag inte får, skit va kasst av mig, nåja, idag är idag, imorgon är det en ny dag och jag får väl ta allt för vad det är, livet går inte under även om det känns surt att jag inte vart snäll mot mig själv nu :-(

Nä, tillbaks till spegeln och avsluta vad som påbörjats, jag hoppas på en kul kväll i alla fall :-)


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards